środa, 15 sierpnia 2012

Futerko




 Znów pakowanie mnie czeka,a już ta godzina.
Kolejny wyjazd ale tym razem 
SOPOT
Już się nie mogę doczekać.
Klip powyżej doprowadza mnie do ciar na całym ciele.Uwielbiam tą dziewczynę 'KARMIN'
piękna ma głos i wspaniałego mężczyznę - łączy ich śpiew,pasja ...,a to właśnie działa na mnie bardzo pozytywnie:)
 Która z nas by tak nie chciała ...,
a tym bardziej jak słyszę jak niesamowicie nawija :)
ten kawałek !!!


A dziś pogoda nie była wcale za ciekawa pozwoliłam sobie ubrać futerko lubię różne nie typowe połączenia.
Słoneczko się minimalnie przebijało ale było chłodno wiec przedstawiam wam moja dzisiejszą stylizacje
Pozdrawiam i znikam na tydzień.

Mam na sobie:
T-shirt - Paulina Galicka ( www.pozerki.pl )
futerko-zara
spódniczka-stradivarius
kokardka we włosach-H&M







Karmin - I Told You So

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz