środa, 15 sierpnia 2012

Berlin ;)


Hej ! 
Z góry przepraszam,że tak długo się nie pojawiłam z nowymi postami
ale to wina pięknych wakacji :) Spędziłam je w Berlinie przepiękna kraina,błękitna laguna,zimne drinki w wodzie ok.32 stopni,a to tylko w Tropical Island.Gorąco Wam polecam to niesamowite miejsce ! 
Oprócz tego,że czas bajecznie mijał ze wspaniałą ekipą to jeszcze dostałam niesamowity prezent.
Juuupi przez dłuższy czas chodził mi po głowie zegarek S.T.A.M.P.S
Zauważyłam go po raz pierwszy w SPOCIE (restauracja & butik )
potem rzucił mi się w oko w Galerii Malta marzyłam o nim i już mam.Lekkie jak piórko (maleństwo) z dużym wymiennym teleskopem wykonany ze skóry.
Wstawiam zdjęcia i oglądajcie :)
Jeszcze pare będzie z szybkiej sesji -  na trawce wśród lasów i krzewów -hehe-

Foto:K&F
t-shirt-zara
sukienka max-zara
sandałki-zara
naszyjnik-promod
torba-Londyn
spodnie różowe-zara
I moje ukochane kolory tego sezonu (neon + pomarańczowy) = Boski efekt ^^













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz