piątek, 24 sierpnia 2012

Moro


Czesc.Jesień zbliża się nieubłaganie, a co za tym idzie czas zamienić krótkie rękawki i spodenki na coś innego.
Jak podobają wam się trendy na jesień 2012 ? 
Buty sneakers na koturnie & ubrania moro
   Podoba mi się do tego zestawienie mocnej i ciepłej biżuterii !
Dużo się nie zmienia. Cały czas moda jest bardzo kolorowa masa soczystych kolorów nie schodzą ze sklepów i to jest super :) 
Prezentuje sneakers'y w kolorze mocnej zieleni 

kurteczka-Pull&Bear
sukienka-zara
buty-deezee.pl
kolia-bershka












 t-shirt-pozerki.pl
koszula moro-zara
spódniczka maxi-zara
buty-stradivarius
kolia-Paulina Galicka
dodatki-H&M

4 komentarze:

  1. Co do pierwszej stylizacji jestem zauroczona w kurteczce i kolorach stylizacji ! :)) Wyglądasz przeuroczo. Druga jest bardziej kobieca i także przypadła mi do gustu. Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2012/09/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło dziękuje.Pozdrawiam również i
      zapraszam do obserwowanych! :)
      Buziaki

      Usuń
  2. Wielbię moro kochana :) Ah no i + za spódnicę, bo jest przecudowna. Jak widzisz dopiero zaczęłam mojego bloga c:
    Aż miło popatrzeć na posty no i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń