środa, 19 września 2012

Baskinowo & Blue




We wrześniu postawiłam zdecydowanie na kolory,ubóstwiam bawienie się nimi mieszanie odmiennych kroi od siebie.
Po ostatnim moim pokazie zakochałam się w kobiecych bardzo baskinkach.
Jest bardzo kobieca,pięknie podkreśla biodra-ale wymaga szczupłej talii.
Powiem,że nawet nieco teatralna.Najłatwiejsza do stylizacji jest bluzka,potem całość:sukienka lub kostium,najtrudniejsza wydaje się mi być spódnica.
Bardzo modnym kolorem stał się taki BURGUND & BAKŁAŻAN :)
Połączyłam to z również na topie kolorem MIDNIGHT BLUE.
Kolory mocnego nieba ! To odpowiednie hasło rządzą teraz paletą granatów.Połączyłam moją stylizacje właśnie w takim kolorze spodni.
Tak jak wspomniałam mam słabość do butów 'SNEAKERSY' kolejna para już u mnie :)
Zobaczcie efekty,a teraz dalej lecę przeglądać katalogi mody.









Baskinka-zara
spodnie-pull & bear
buty-river island
broszka-zara
zegarek-Italy
okulary-h&m
pierścionek-robiony ręcznie

Jak podobają Wam się buty sportowe na koturnie?
Ja uwielbiam ten model, jest wygodny i fantastycznie wyszczupla sylwetkę! :)
Podobne, marki NIKE znajdziecie TUTAJ

1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Piękne spodenki i ten żakiecik - cudnie wyglądasz ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń